Buscar

EL PRÓXIMO VIERNES 28 DE ENERO A LAS 20,00 EN LA CASA DE LA CULTURA DE SUECA, LA ALCALDESA DE TORRENT, MªJOSÉ CATALÀ PARTICIPARÁ EN EL CICLO DE CONFERENCIAS, ALCALDES POPULARES


  El próximo viernes día 28 de Enero a las 20,00horas, el Partido popular de Sueca, continúa con el ciclo de conferencias de Alcaldes Populares.
  En esta ocasión, nos visitará la Alcaldesa de Torrent, MªJosé Català,
  El objeto de esta conferencia, es informar a los ciudadanos de Sueca, que hay otras formas de gobernar y prestar los servicios nuestras Ciudades necesita y para ello traemos a Alcaldes de poblaciones similares e incluso más grandes que Sueca, para que nos comuniquen  y hagan participes de las medidas que han tomado respecto a la seguridad ciudadana, servicios municipales, mantenimiento y mejora de la población, limpieza,etc…
 Queremos que los suecanos y suecanas, sepan que otra forma de gobernar Sueca, es posible.

CURRICULUM

María José Català Verdet
·Llicenciada en Dret per la Universitat Cardenal Herrera CEU
·Màster en  Direcció i Administració d´Empreses.
·Actualment està realitzant el Doctorat en Dret Constitucional en la Universidad Cardenal Herrera CEU. 
·Va ejercir l´activitat professional tant en una entitat bancària com en un prestigiós despatx professional d´advocats i assessors tributaris de València.  
·Al març de 2005 va deixar l´activitat professional per a assessorar al Grup Popular Municipal de Torrent. 
·Pertany a una coneguda família torrentina, és músic de la Uniò Musical de Torrent i membre d´una filà cristiana dels Moros i Cristians del municipi. 
·Es tracta d´una persona molt implicada en l´entramat social i polític torrenti. Va participar com a membre de la candidatura de Vicente Soria en las elecciones municipals de 2003.  
·Membre del Comité Executiu Local des de desembre de 2005, ocupant la Coordinació General del Comité. 
·De total confiança de l´actual portaveu i president del Partit Popular de Torrent, així com del grup de Regidors i del Comité Executiu. 
·Coneguda dins de la Comarcal del Partit Popular per la seua participació en diverses comissions sectorials.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.